آزادیِ افشاریان و سهیل مهدی تکذیب شد ستاره تیم ملی نمی‌خواهد به ایران برگردد! امیر قلعه نویی در جام ملت‌ها طرفدار کدام تیم است؟ خاطره تلخ آلمان از اسپانیا در فینال جام ملت‌ها  لیست دوم نکونام رو شد خداداد افشاریان و سهیل مهدی به قید وثیقه آزاد شدند گاریدو مجوز سفر به ایران را گرفت روزبه چشمی به دنبال قرارداد ۳۰ میلیاردی تاریخ و ساعت بازی اسپانیا و آلمان در یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۴ | فینال قبل از فینال زکی پور رسما استقلالی شد + عکس خبر‌های خوش از سالن شش‌هزارنفری ثامن‌الائمه(ع) | کارگران به‌شدت مشغول کارند! پایان کار قایدی با اتحاد کلبا؟ گلر منچسترسیتی در راه عربستان مهدی ترابی رسما به تراکتور پیوست شرط جدید بیرانوند برای بازگشت به پرسپولیس | ۴۰ میلیارد تومان ناقابل! خداحافظی سه بازیکن با استقلال مسابقه پیش بینی فرهاد مجیدی برای هواداران! استقبال بی‌نظیر از ملی پوش پرسپولیس در گرجستان ترکیه به رکورد سرمربی اسبق پرسپولیس رسید حضور عجیب و غریب یک والیبالیست در هیات مدیره استقلال| کارخانه چه سررشته‌ای از فوتبال دارد؟
سرخط خبرها

آخرین اخبار چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

خوش خبر:برخلاف فرودگاه در دهکده همه چیز مرتب است| بازی‌های تدارکاتی لغو شد

  • کد خبر: ۷۵۰۰۹
  • ۲۹ تير ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴
خوش خبر:برخلاف فرودگاه در دهکده همه چیز مرتب است| بازی‌های تدارکاتی لغو شد
سرپرست تیم ملی والیبال معتقد است آرامش خوبی در دهکده ورزشکاران المپیکی حکم فرماست.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی والیبال در مورد معطلی تیم در بدو ورود به فرودگاه ناریتا گفت: بعد از ده ساعت پرواز از دوحه نزدیک به ده ساعت هم در فرودگاه کار‌های پروتکل بهداشتی انجام شد و بر خلاف معطلی خسته کننده در فرودگاه، در دهکده همه چیز مرتب و منظم بود و کار اسکان به خوبی انجام شد.
او در خصوص مقایسه امکانات دهکده المپیک در َتوکیو و ریو گفت: با وجود همه محدودیت‌ها شرایط در توکیو به مراتب بهتر است و آرامش خوبی بر تیم حاکم است.
خوش خبر در مورد تمرین تیم هم گفت: با وجود خستگی، دیروز بازیکنان تمرین خوبی انجام دادند و امروز هم یک ساعت در سالن اصلی تمرین خواهیم داشت.
وی در خصوص بازی‌های تدارکاتی پیش بینی شده هم گفت: متاسفانه شرایط و محدودیت اجازه انجام بازی‌های تدارکاتی را نمی‌دهد و به همین خاطر بازی‌های تدارکاتی پیش بینی شده لغو شده است.

خوش خبر همچنین از ثبت نام تیم ملی خبر داد و گفت: در جلسه‌ای که خیلی هم طولانی شد، کار ثبت نام تیم انجام شد و مشکلی برای شروع بازی ها نداریم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
در دور دوم، شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->